Dina Hadžajlić – osnivačica IKRE Magazina
Razgovaramo sa Dinom Hadžajlić,
koja po mnogo čemu može biti uzor kako mladima, tako i starijima. Možete li nam
nešto više reći o sebi?
Moje ime je Dina Hadžajlić i rođena
sam 1996. godine u Sloveniji, gdje sam pohađala osnovnu školu. Srednješkolsko
obrazovanje stekla sam na Tursko-bosanskom koledžu u Sarajevu; danas sam
studentica završne godine pravnog fakulteta, marketing menadžerica Instituta za
savremenu umjetničku muziku, a od prije šest mjeseci – osnivačica i urednica
IKRE Magazina.
Pokrenuli ste IKRE Magazin. Kako je
tako mlada osoba došla na ideju za pokretanjem portala i šta je bila vaša
glavna vodilja?
Prvobitna ideja je zasigurno došla kao
reakcija na „glamurozni“, frustrirajući sadržaj koji nam se svakodnevno nudi. Dolazim
iz porodice u kojoj su kreativnost i inovativnost u svakodnevnom životu nešto
što se podrazumijeva, što znači da je svaka nova ideja, novi projekat u našim
životima samo mali korak naprijed prema nečemu još većem.
Glavna vodilja bila je kreirati
medijski prostor koji je otvoren za one jedinke koje doprinose našem društvu,
zatim stvoriti bazu čitatelja/ica koji prepoznaju kvalitet sadržaja i koji mu
se iznova vraćaju, a istu za samo šest mjeseci čini 30.000 ljudi – znači,
uspjeli smo!
Koje korake ste poduzeli pri
pokretanju portala i ko je bio vaša najveća podrška u radu?
Odlučila sam šta želim i zašto to
želim. To je bio najbitniji korak. Počela sam pripremati sadržaj nekoliko
mjeseci prije publiciranja, angažovala najbolje ljude za realizaciju tehničkog
dijela i vođenje društvenih mreža, „pustila“ magazin u javnost 1. oktobra,
ostvarila komunikaciju sa prvim aktivnim čitatelji(ca)ma, uvažila njihove
prijedloge i nastavila ići u korak s vremenom, sve do današnjeg dana.
Slobodno mogu reći da su za uspjeh u
kratkom vremenskom roku, većinski odgovorne upravo žene; Hanan Hadžajlić – moja
sestra koja me uvijek podstiče da ostvarim ono što zamislim, Sabina Bajrić –
programerka i dizajnerica magazina, kreativna i odgovorna žena koja realizira
ideje svojih klijenata, zatim Aida Mahmutović, Lamija Žunić i Dalila Tanović,
saradnice i podrška od samog početka.
Koje su to teme koje su najčitanije
u vašem Magazinu?
S obzirom na to da je u magazinu mnogo
različitih kategorija, tako se i najčitanije teme uvijek mijenjaju. Postoje
periodi u mjesecu kada su najčitaniji tekstovi iz oblasti umjetnosti i kulture,
nauke i tehnologije, zatim iz biznisa, psihologije, gastronomije… Smatram da
su uvijek najčitanije teme one čija je namjera najbolja, znači sve ovisi o
našem ulogu, čitatelji(ca)ma i njihovim interesovanjima.
Kako je pandemija koronavirusa
utjecala na rad IKRE Magazina?
S obzirom na to da se sve aktivnosti
vezane za IKRE Magazin odvijaju online, pandemijom koronavirusa isti nije
pretrpio štetu, štaviše, imamo porast broja čitatelja/ica – što je i logično s
obzirom na to da je većina ljudi kod kuće i da su zbog cjelokupne situacije u
potrazi za sadržajem koji će oplemeniti njihove živote. Svjesni situacije u kojoj se nalaze mali
biznisi, odlučili smo svoj medijski prostor pružiti poduzetnicama koje će putem
naše stranice i vezanih društvenih mreža moći predstaviti svoje proizvode ili
usluge i doći do krajnjih kupaca, što će im zasigurno biti od pomoći.
Komunikacija s timom IKRE Magazina je
vrlo jednostavna; svi zainteresovani/e se mogu javiti putem e-maila, Facebook i
Instagram stranice, kao i putem Facebook grupe „Kreativne žene u poslovnom
svijetu“ namijenjenoj isključivo ženama.
Za kraj, šta biste poručili mladima
u BiH? (ili koji je vaš životni moto, pa povežite sa tim)?
Ne čekajte „pravi trenutak“ jer sam od
sebe neće doći, Vi ste ti koji ga trebate stvoriti.