Kako prevazići svaki prigovor u prodaji?
NLP Centar BiH organizuje besplatnu NLP radionicu „Kako prevazići svaki prigovor u prodaji?” koja će se održati u subotu, 28. jula, u prostorijama Centra za pastoral mladih (ul. Gatačka 18) u Sarajevu, sa početkom u 18 časova. Peđa Jovanović, NLP Master Trener, govoriće o tome kako da efektivno upravljate primjedbama klijenata koristeći NLP tehnike.
U svakom pregovaranju, prodaji ili poslovnom sastanku, postoji jedna prepreka koja ozbiljno može ugroziti postizanje uspješnog dogovora – PRIGOVOR sagovornika. Prigovori su, gotovo, izvjesnost. Čak i kupci koji su zainteresovani i motivisani za kupovinu imaju prigovore. Problem nije u prigovorima, već u neadekvatnoj reakciji na iste.
Nakon što prodavac čuje primjedbu ili prigovor kupca, najčešće se dešavaju dva scenarija – on nastavlja da vrši pritisak na klijenta ili se povlači. Postoje mnogo bolji načini komunikacije koji će voditi uspješnijoj prodaji i dugoročnoj saradnji.
Više stotina ljudi iz Beograda i Banjaluke imalo je priliku da bude dio ove radionice, a po prvi put građani Sarajeva imaće priliku da slušaju o najefektivnijim tehnikama za upravljanje primjedbama klijenata u prodaji.
Na NLP radionici imaćete priliku da se kroz praktične i interaktivne vježbe upoznate sa najboljim i najefikasnijim tehnikama za uspješniju prodaju.
Ulaz je besplatan.
Iskoristite ovu jedinstvenu priliku i prijavite se putem kontakt telefona +387 (0)65 396 463 i e-mail adrese sarajevo@nlpcentar.ba. Više informacija možete pronaći putem zvaničnog websajta www.nlpcentar.ba ili zvanične facebook stranice NLP Centra BiH.