Back

Šta me je inspirisalo da pišem o afirmaciji žena lidera? U svojoj coaching praksi sam prijetila da žene lideri izražavaju svoj zahtjev kroz “Kako da se afirmišem?“ ili “Kako da imam povjerenja u sebe?“. One uglavnom izražavaju svoje razvojne potrebe

Brend Etiquette je u ponedjeljak navečer otvorio vrata svog novog showroom-a, u kojem su izloženi modeli koje stvaraju vrijedne ruke Melise Hujić. U ugodnom ambijentu možete u prijatnoj atmosferi uz topli čaj ili kafu pogledati, isprobati i naravno kupiti jedinstvene

Po glavi mi se motaju Kemini stihovi: „Napiši jednu ljubavnu nek nešto novo bude samo neka suza nema na to smo navikli ljude I pišem pjesmu ljubavnu na to smo navikli ljude

Koliko nas radi posao svojih snova? Koliko bilo kakav posao da bi se mogli egzistirati? Da li radimo posao za koji imamo kvalifikaciju? Prihvatamo li posao ispod naše kvalifikacije? Vrijeme u kome smo sanjali da moramo učiti i tražiti posao

Živimo u vremenu individualizma i najvećih mogućnosti u historiji da isti i izrazimo, podijelimo sa drugima i njime si pomognemo da se razlikujemo od drugih. Ako to prevedemo u tržni riječnik govorimo o personalnom ili osobnom brendingu. Ako razmislite, naše

LinkedIn je najveća poslovna društvena mreža na svijetu i danas broji preko 800 milijuna korisnika. 260 milijuna korisnika je aktivno na mjesečnoj bazi, dok je samo 40% njih aktivno svaki dan, a samo 1% ih kreira i dijeli sadržaj. Što

Udruženje poslovnih žena u BiH, u partnerstvu sa Općinom Kiseljak poziva žene, a posebno poduzetnice ili one koje imaju poslovnu ideju sa područja ove općine na savjetovanje koje će se održati 29.07.2020. godine u bašti kafea PARK u Kiseljaku s

PODUZETNICE REGIONA – ZAJEDNO SMO JAČE Udruženje poslovnih žena u BiH u saradnji sa Vanjskotrgovinskom/Spoljnotrgovinskom komorom Bosne i Hercegovine, a uz podršku zajedničkog programa Evropske unije i Njemačke Vlade za lokalnu samoupravu i ekonomski razvoj u BiH - EU ProLocal, kojeg sprovodi