Kako uspjeti u novoj eri digitalnih medija
80
Power je ideju o danas megauspješnom modnom portalu Who What Wear dobila još 2006. godine, kada je bila jedna od urednica poznatog časopisa Elle. Tada je print bio na vrhuncu, a društvene mreže tek u začetku. Gotovo jedina relevantna mreža bila je MySpace, a o zaradi putem interneta, barem što se modne industrije tiče, mogao je razmišljati jedino Net – A – Porter.
Ipak, portal Who What Wear je uspješno lansiran i danas je nezaobilazno odredište svake modno osviještene žene. Osim web platforme, razvijena je i istoimena kolekcija odjeće za dućan Trget.
Upravo na primjeru Who What Wear kolekcije odjeće, Katherine Power pojasnila je važne smjernice potrebne za uspjeh svakog brenda.
Kako korisnici utječu na razvoj brenda?
Power naglašava da je direktna komunikacija s klijentima i influencerima na društvenim mrežama od krucijalne važnost. Razvoj Who What Wear kolekcije bez njihovog feedbacka ne bi znali u kojem smjeru je najbolje ići.
Klijentima šalju fotografije novih uzoraka i zamole ih da im kažu koji uzorak im se najviše sviđa. Na taj način dobiju direktne i konkretne odgovore i jasno im je koje uzorke trebaju prihvatiti, a koje odbaciti. Vrlo jednostavna, a vrlo učinkovita metoda, složit ćete se.
Who What Wear otišao je korak dalje i razvio Facebook bota koji razgovara s korisnicima. Možete ga pitati vrlo specifična pitanja, poput onog što odijenuti na događanje na kojem je propisan neki specifičan dress code.
Također, postoje i Facebook grupe u kojima su aktivni oni koji su odlično upoznati s ovim brendom i koji kupuju odjeću iz Who What Wear kolekcije. Svojim smjernicama, komentarima i pitanjima pomažu da oni koji stoje iza osmišljavanja kreacija svoj posao odrade na najbolji mogući način.
Što učiniti sada kada je Facebook promijenio algoritam?
Otkad je Facebook promijenio algoritam, korisnici vide više sadržaja od svojih prijatelja i rodbine, a mnogo manje od brendova i izdavača. Doseg do korisnika je sve manji i to je poljuljalo digitalne marketinške strategije mnogih brendova.
Ipak, Power poručuje jednu važnu stvar: „Nemojte si dopustiti da budete preovisni o Facebooku.“ Dakle, trebali bismo osmisliti nove metode oglašavanja i/ili pobijediti algoritam iznimno kvalitetnim, autentičnim sadržajem, kako bi se naše objave i dalje prikazivale (potencijalnim) klijentima.