Uslove poziva ispunila 44 proizvođača iz BiH
Do nedjelje, 6. maja, bio je otvoren poziv kompanije dm drogerie markt domaćim proizvođačima da sudjeluju u društveno-odgovornoj inicijativi Startajmo {ZAJEDNO} koja im pruža mogućnost da razviju svoj proizvod i plasiraju ga na bh. tržište kroz lanac dm prodavnica.
Finalno proglašenje odabranih proizvoda planirano je za 5. juli, a u žiriju koji će odlučivati o odabiru proizvoda planiranih za uvrštavanje u dm asortiman, osim predstavnika dm-a, bit će još predstavnik Fondacije Mozaik, nutricionista, tehnolog i predsjednik Skupštine Udruženja poslodavaca KS.
– Veliki broj domaćih proizvođača je iskazao interes i prve prijave smo imali već za svega nekoliko dana od pokretanja inicijative Startajmo {ZAJEDNO}. Sada slijedi provjera njihove kvalitete, odnosno ocjenjivanje prema ranije definisanim kriterijima – izjavila je Admira Isaković, članica Uprave i voditeljica Nabave i Marketinga dm-a, te podsjetila kako će dm odabranim proizvođačima ponuditi punu podršku u vidu savjetovanja i mentoringa tokom različitih faza pripreme proizvoda za nastup na tržištu.
Dodala je kako je cilj da se znanjem i iskustvom dm-a pomogne odabranim proizvođačima da kreiraju što kvalitetniji i konkurentniji proizvod, "a što podrazumijeva razmjenu znanja i iskustva od prvih koraka – rada na unapređenju kvalitete, kreiranja vizuelnog identiteta proizvoda do njegove distribucije, uvrštavanja u dm asortiman i u konačnici promocije".
Podsjećamo, radi podrške razvoju domaće proizvodnje i konkurentnosti domaćih proizvoda na našem tržištu, dm je 19. marta pozvao sve proizvođače koji se bave proizvodnjom hrane, dodataka prehrani, bezalkoholnih pića i čajeva te proizvoda za njegu tijela, lica i kose da svoje proizvode prijave na dm platformu {ZAJEDNO}; www.dm-zajedno.ba.
Pravo prijave imali su proizvođači koji su državljani BiH, ili koji kao državljani BiH ostvaruju 51 posto u strukturi vlasništva kompanije, koji kao pravno lice na teritoriji BiH nisu registrovani duže od tri godine i čiji proizvodi nisu etablirani na bh. tržištu, što podrazumijeva da nisu uvršteni u ponudu niti jednog trgovačkog lanca.
Partner inicijative je Fondacija Mozaik koja traži, osnažuje i investira u mlade ljude – kreira dobru ekonomiju u BiH.