
Bh. brend Etiquette Accessories&Clothes
Važno je dovoljno željeti, a ja jesam svim srcem! – Melisina rečenica iskrenog osmijeha.
Danas u popodnevnim satima, u BBI centru, održan je prvi, ali zasigurno ne posljednji event domaćeg brenda Etiquette Accessories&Clothes. Poduzetnica Melisa Hujić, vlasnica je i osnivačica, ovog, mnogima već poznatog brenda koji spaja ljubav, sreću, unikatnost, umijeće i znanje. Haljine su njen zaštitni znak, a tako kažu djevojke i žene koje nose njene kreacije i nerijetko budu upitane gdje su kupile haljinu.
Bitno je istaći da je biznis pokrenula u jeku pandemije i da trudom, voljom i vjerom u sebe uspijeva da opstane – na svoju, ali i na sreću ljepšeg spola.
Svaka ideja, dizajn, kroj, te krajnji ishod, priča su za sebe. Melisa voli i živi svoju ljubav, iako će neki to nazvati samo poslom… Zadovoljstvo klijentice i mušterije njen su uspijeh i vjetar u leđa.
Biti “kriva” jer si usrećila mnoge žene svojim unikatnim kreacijama, koje se vraćaju po još i uvijek se iznova dive, zaista znači bogatstvo. Mnoga prijateljstva su rođena, a haljine nošene u i mimo Bosne i Hercegovine, od Beča do Dubaija…
Ukoliko do sada niste, savjetujemo da odete u BBI Centar te na trećem spratu posjetite divan kutak, upoznate vedru i vrijednu Melisu te pogledate samo mali dio haljina, jer mnoge su već rasprodate (mada se trudi da nikada i ni za koga ne zafali) 🙂 Za to imate priliku do kraja mjeseca jula. Melisa će biti sretna ukoliko date svoje mišljenje ili ideju za postojeću ili neku novu haljinu u najavi. Kako kaže, svaki savjet, zapravo je ideja više.
Melisa ostvarenje svog sna priželjkuje od djetinjstva i ovo je bila njena vodilja: “Prilikom izrade odjevnih predmeta koji nose ime ovog brenda, uvijek sam se vodila potrebom da to bude nešto drugačije ali ipak nosivo u različitim prilikama i kombinacijama. Upravo me je ta urbana žena, kojoj je potrebno sve i sasvim malo u isto vrijeme, motivisala da idem dalje i daje mi vjetar u leđa. Brend je inspirisan mojom ljubavlju prema modi i ljepoti, koja me prati još od djetinjstva, kada sam sa nestrpljenjem čekala da probam svaku novu haljinu. Danas je to nestrpljenje više umjetničko, odlučno i nesigurno u isto vrijeme. Ipak, euforija koja prati svaki završeni dizajn jasan je pokazatelj da prava ljubav s godinama postaje samo jača” – ističe Melisa.
Budite dijelom ove priče koja zaista spašava u mnogim situacijama, jer Melisine haljine su nosive u svakoj prilici. Ne prolaze nezapaženo. Za njih su se odlučile mnoge koje inače ne odijevaju haljihe, jer udobnost je, također, presudna. Unikatnost i kvalitet su bitni, ali ako nije udobno, nije ni vrijedno – a Melisin cilj je suprotno od toga. Hvala joj, što nam olakšava pri odluci: Šta da obučemo!? 🙂
Ovaj POP UP SHOP je bio zaista posjećen i to je znak da djevojke i žene vole, cijene i žele da Melisa i dalje bude “kriva” za haljinu više u ormaru. Radni dan i visoke temperature nisu bili prepreka da 50-ak posjetiteljki izdvoji vrijeme i dođe na ovaj događaj.
Melisa je svoj brend uspjela obogatiti i maskama za lice, trakama za kosu, nakitom i torbama. Domaći brend svjetskog karaktera.