
Melisa Hubanić
Predstavljamo Melisu Hubanić i Etiquette Accessories&Clothes
Ko vas poznaje, zna da iz vas isijava
kreativnost. Na koji način je koristite u životu?
Svakodnevno koristim kreativnost. Ujutro
kada spremam doručak djeci, trudim se da to lijepo izgleda, preko uređenja
životnog prostora do načina oblačenja sebe i drugih.
Možete li nam nešto reći o svom profesionalnom
(radnom) iskustvu?
Nakon desetak godina rada u nevladinom i
privatnom sektoru kao diplomirani ekonomista, nakon svakodnevne rutine
jedostavno sam poželjela raditi neke malo kreativnije, drugačije poslove. Nije
bilo jednostavno donijeti takvu odluku, raditi bez radnog vremena, bez sigurnih
primanja, niti sam je donijela preko noći, ali moja ljubav prema ovom poslu je
bila jača od svih strahova.
Upravo kombinacijom kreativnosti i
iskustva je nastala EA?
Upravo tako. To je iskustvo koje još
uvijek gradim, a počela sam sa dvanaest godina, možda čak i ranije kada sam
lutkicama šila odjeću. Tetka me naučila da šijem, još kao djevojčicu i
zahvaljujući njoj ja danas mogu da radim posao koji volim. Priča koja je
krenula s potrebom da imam malo drugačiji komad nakita za izlazak, ubrzo je
prerasla u svakodnevnu opsesiju. Pri izradi predmeta koji nose ime ovog brenda,
uvijek sam se vodila potrebom da to bude nešto drugačije, ali ipak nosivo u
različitim prilikama i kombinacijama.
Kome su namijenjeni odjevni predmeti EA?
Sve kreacije su namijenjene ženama kojima
je potrebno nešto u čemu će se osjećati posebno. Pri izradi cijelog asortimana
brenda, vodim se potrebom da to bude nešto drugačije, ali ipak nosivo u različitim
prilikama i kombinacijama. Upravo ta žena, kojoj je potrebno sve i sasvim malo
u isto vrijeme, svakodnevno me motivira i daje vjetar u leđa.
Da li ste osjetili posljedice pandemije na
vaše poslovanje? Ili/i koji vid podrške je potreban kako bi se biznisi žena
dodatno razvili?
Prije pandemije imala sam mnogo planova,
koji na žalost nisu realizirani, a sa druge strane, pojavile su se druge
mogućnosti koje uopće nisu ni postojale kao opcija. Posljedice pandemije je
osjetio cijeli svijet, pa tako i ja. Ja sam osoba koja voli da rješava probleme i smatram
da je jako bitno ulagati u promociju te je tako došlo do realizacije pop- up
kornera u BBI centru koja se pokazala kao odličan poslovni potez i koncept.
Smatram da je svima, pa tako i ženama,
podrška porodice jako važna i ona se u većini slučajeva podrazumijeva, ali
podrška koju dobijete od žene poduzetnice ima posebnu težinu i moć. Imam sreću
da sam okružena predivnim, uspješnim ženama koje mi daju podstrek i iz kojih
crpim snagu. One me motiviraju i inspiriraju, tjeraju da nastavim dalje, da
zajednički dijelimo radost, uspjehe i kada je teško, da pružimo jedna drugoj
podršku.
Na koji način vršite promociju, prodaju i
uopće kako dolazite do kupaca?
Nedavno smo realizovali, uz pomoć BBI
centra, smijem reći možda čak i prvi u BIH, pop-up kutak/korner, putem kojeg smo uspjeli promovirati uživo naše
proizvode. Koncept promocije se pokazao izuzetno uspješnim te ga planiramo u
bližoj budućnosti ponoviti. Pored ovog inovativnog načina promocije, koristimo
i društvene mreže (Facebook i Instagram), a naše zadovoljne klijentice su
najbolja reklama.
Koji je vaš savjet ženama koje imaju
poslovnu ideju?
Nemojte oklijevati, nego hrabro krenite u
realizaciju svoje ideje, odmah. Sve što radite iz ljubavi na kraju će dati
odlične rezultate, nove spoznaje, nova poznanstva, pomjeranje granica. Treba
vrijedno raditi, biti uporan i na kraju svaki trud će se isplatiti, u što ne
sumnjam. Također, želim spomenuti članstvo u Udruženju poslovnih žena u BiH, u
kojem sam, s jedne strane, upoznala izuzetne žene, a s druge strane, Udruženje
mi je omogućilo stvari za koje nisam mislila da se mogu desiti.